ikona - zapisz do pliku PDF
WERSJA ARCHIWALNA STRONY

SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW

  • Sekretariat szkoły przyjmuje podania, skargi, wnioski i  pisma interesantów.
  • Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
  • Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
  • Sekretariat wykonuje zadania i inne plecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
  • Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji, dotyczących sposobu załatwiania spraw.

Godziny urzędowania sekretariatu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

tel. 44 682 23 78,
fax. 44 682 23 95
e-mail: z_s_d@wp.pl

Godziny urzędowania sekretariatu uczniowskiego:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

tel/ 44 682 23 78,
fax/44 682 23 95
e-mail: z_s_d@wp.pl

Sekretariat wykonuje:

  • Zapisy oraz wypisy uczniów.
  • Wydaje legitymację.
  • Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów. Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie.
  • Zgodnie z  obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.

Ponadto sekretariat szkoły wykonuje zadania i  inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły. 

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.