SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, skargi, wnioski i pisma interesantów.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Sekretariat wykonuje zadania i inne plecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
- Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji, dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
tel. 44 682 23 78,
fax. 44 682 23 95
e-mail: z_s_d@wp.pl
Godziny urzędowania sekretariatu uczniowskiego:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
fax/44 682 23 95
e-mail: z_s_d@wp.pl
Sekretariat wykonuje:
- Zapisy oraz wypisy uczniów.
- Wydaje legitymację.
- Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów. Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.
Ponadto sekretariat szkoły wykonuje zadania i inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.